Google+ Amor (c)litoral | ComiCultural

sâmbătă, 16 august 2014

Amor (c)litoral

(de)lirică de vacanță

Hai să te duc la Costinești, pe maluri.

(Căci ne iubim ca apucați de streche!)

Și să ne-mperechem subtil  în valuri

Mușcate de rechinii nepereche.

 

Ne vom iubi platonic-genital,

Ne-or trece toate apele termale. . .

Cu algele ne-om hârjoni oral,

Căci vara,-n mare, toate-s imorale.

 

Sub unghii te voi linge sâsâit,

În tălpi te-oi gâdila cu șerpi de mare.

Ți-oi curăța și oja de nisip

Cu dinții mei cuprinși de re-mușcare.

 

Te-oi transforma în broasca mea perdidă,

Să te cuprind în stil Batracian.

Am să mă scurg pe pulpa ta toridă,

Pierdut pe veci în Clitoridian.

 

Și de-oi simți afluxul seminal

Al mării ce te-adoră în demență,

O voi scalpa de spumă val cu val!

O voi seca de ultima potență. . .


*


Iar peste ani, când ni s-or potoli

Dorințele trupești (e-n legea firii!),

Am să-ți întind, respectuos-tardiv

Colacul de salvare a iubirii.


( În stare de repaus, pe mal topit de soare,
 Am scris aceste versuri, înconjurat de soare . . . că n-am VRUT altă rimă!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati...daca existati...