Google+ Tâlhackerul m-a iertat. What next? | ComiCultural

duminică, 22 iunie 2014

Tâlhackerul m-a iertat. What next?

Acest blog a fost mort timp de aproximativ 19 zile. Am descris povestea în reprize, AICI și AICI. Pe scurt, un hacker mi-a spart parola, mi-a blocat accesul și la blog, a trimis mailuri subversive la amicii din lista de mailuri, apoi s-a plictisit. Între timp, eu m-am apucat temeinic să populez blogul de rezervă, http://comicultural.wordpress.com/  .

Blogul de față a reapărut într-o bună dimineață, moment în care m-am repezit furibund și la adresa de gmail. Tâlhackerul mi-a lăsat-o intactă, inclusiv cu aceeași parolă!! Borfaș cu suflet nobil, poci pentru ca să zic...

Adresa de gmail am găsit-o setată într-o limbă arabă, iar panoul de administrare era poziționat invers decât în limba română. Oricât aș fi de atins de spiritul diversității culturale, am resetat-o pe limba ce-o vorbesc, natalmente.

Bineînțeles că am schimbat parola între timp. Acum, e-așa de întortocheată, încât  stau  câteva secunde suspendat deasupra tastelor să mi-o reamintesc. Și asta e cu atât mai provocator, cu cât mi-am setat parole diferite pentru celelalte medii online pe care le mai accesez -  http://comicultural.wordpress.com/, comiculturalul@gmail.com, Disqus, Facebook, Twitter etc. Un test de memorie, parol!

Mă aflu într-un moment ingrat, în care ar trebui să aleg între cele două bloguri. Fiecare are avantajele și dezavantajele sale față de celălalt. De aceea, am decis:

Voi publica în paralel, pe ambele bloguri. Cu unii dintre vechii mei corespondenți mă găsesc mai ușor pe blogspot, cu alții pe wordpress. Și mai văd eu ce fac după aceea. 

În plus, dacă sunt iar ”hăckuit”, am măcar un backup!

Din păcate, nu există o compatibilizare perfectă între cele două platforme. 
Din fericire, acest detaliu este cel mult secundar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati...daca existati...