Google+ PSILUNEALA | ComiCultural

luni, 12 mai 2014

PSILUNEALA

Musicas non facit barba

                                                           / aproape nimic despre fenoșmenul ”Eurovision”/


Conchita CremWurst.
O cântăreț talentată, un câștigătoare meritat.

Demn urmașă a lui Ouatu*.  
Nu sunt patriot (sunt umanist-idealist, cu toată circumspecția mea față de specia umană)...
Nu sunt geopoliticos din fire ( deci sunt deconectat de la ”firele” trase de organizatorii Eurovision)...
Sunt nu doar un tolerant, ci și un acceptant (în proximitatea mea socială) al androginei cu barbă, Conchita Wurst  (deși aș avea ceva de furcă să-i explic minorului meu de 8 ani și jumătate despre diversitate, cazuistică medicală și exhibiționism transsexual)...
Îmi place Paula Seling (deși melodia lui Ovi m-a lăsat nemuritor de rece / păcat că Paula nu are partituri mai inspirate, se complace în euroviziuni dulcege)... 

...așa că eu mă delimitez de cacealmaua Eurovision și mă refugiez în undergroundurile muzicii lui Alessandro Mannarino, un gitan născut la Roma, un rapsod comi-tragi-magic îmbibat de damful muzicii napoletane... 



Și pentru că, zice-se, muzica vorbește atunci când armele tac, atașez textul meu la rubrica de astăzi a Psilunelii, cu tema ”Inter arma silent musae”. Eu prefer să glăsuiască muzele, indiferent câtă zarvă ar face armele.  

----------------------------------------------------------------------

*Ouatu = (proven. Cezar Ouatu) - substantiv propriu, masculin - cel puțin până la proba rochiei contrare.






Surse foto: AICI și AICI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati...daca existati...