Google+ PESTILENȚIA GRAȚIA | ComiCultural

luni, 26 mai 2014

PESTILENȚIA GRAȚIA


Monoblog post-fucktum. 
                                            / despre alegerile neuro-parlamentare și depășirea pragului erect-oral* /

ComiCulturaleeee! Iar trecură niște alegeri și tu te treziși post-fucktum...
”Am tras atâtea duble, că mi s-a lipit bandajul de cap
ca Ponta de putere.
Ia să fac eu o premoniție: câte duble am tras,
atâtea voturi să am la europarlamentare în 2014!”

(Diaconu, pe vremea când Ponta era doar 
un proiect în fașă)

- fără să-ți lași tu amprenta identitară pe jugulara de învingător a lui Ponta?

- fără să cureți de vertebre spatele cocârjat de umilință al lui Antonescu? Fără să taci săsește în fața lui Iohannis, dem(n)isionar solidar cu solitarul Antonescu?...

- fără să îl înVasilești cu vreo Blagaveștenie pe Fălcuță de la PDL?

- fără să empatizezi feromonal cu Elena Udrea&Băsescu? Aceste Grații politice care vor exorciza discriminarea seculară a femeilor?... Și acum merită și ele o incriminare, acolo, de vreo 6 la sută?...

- fără să udemerești tu o țâpuritură invectivată pre limba slobozgorilor (această expresie este un pamflet și se tratează cu naționalism moderat!)?...

- fără să-l feliciți, post-votum, pe Mircea Diaconu, care a înțeles că 6,47% din voturi (nu?) se strâng cu mâna întinsă care spune o poveste?...

- fără să-i organizezi tu lui Dan Diaconescu un ”one man talk-show” despre chiaburii care fură voturile cu sacii de transportat cadavre politice?...

- fără să-i explici tu lui Vadim cum se defraudează alegerile, a căror victimă masochistă e de 24 de ani?... Vadime, ești mai încasator decât Boc, ce dracu'?...

-  fără să-ți lași tu amprenta identitară pe jugulara de învingător a lui Ponta?... (Recunosc: îmi place să mă iau dublu de învingători! 
Îmi place să mă iau de marele bărbat al neamului! Doar Daciana știe cât de mare.)

Gata. Am uitat ceva?...

- fără să uit că Băsescu e-n toate.
(Șa)Calul Traian 
însemnări de (C)Ulise

* erect-oral - cine a considerat că titlul n-are legătură cu conținutul postării, a uitat că politica nu e o decât o curvă în exercițiul democratic al funcțiunii.

IMPORTANT: NU SUNT NAȚIONALIST, NU SUNT ȘOVIN, NU SUNT MANELIST, NU SUNT ANTIMANELIST, NU SUNT PRO/ANTI-NIMENI, DECI TOATE GLUMELE MELE CU TENTĂ DISCRIMINATORIE SUNT CIUPELI NEVINOVATE, DE NEPUS LA SUFLET ȘI DE NERECLAMAT LA CONSILIUL NAȚIONAL PENTRU COMBATEREA DISCRIMINĂRII.

Sursa foto: TNR.

Acest material a fost conceput ca simplu comment la Hipertensiv și l-am importat și aici. Am un blog extrem de gelos, nu suportă să fie neglijat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati...daca existati...