Google+ Interviu între vii | ComiCultural

marți, 1 aprilie 2014

Interviu între vii

Intervievat de Hipertensiv


... ieri, Dan s-a lăsat intervievat de mine / azi, dau eu curs interviului public lansat de el / 

0. Ce ai face dacă ai ști absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eșuezi?

Aș eșua în a mă bucura perpetuu de succesele mele.

1. Dacă ai fi Victor Slav, ai fi rupt-o-n bătaie până acum pe Bianca Drăgușanu ? Ai lua în calcul să o bați astăzi, imediat ce dai ochii cu ea ? Plănuiești să faci asta începând de mâine ? Dacă nu, de ce ?

Cred că aș rupe bătaia din rai și aș trata-o cu rămășițele de iubire ale Biancăi pentru Victor. Să simtă și ”bătaia” cum e cu iubirile astea mondene.

2. Alege un personaj suficient de vizibil în mediile de comunicare din România care crezi că ar fi potrivit pentru a fi imaginea unei campanii care să militeze pentru legalizarea eutanasierii oamenilor;

Rita Mureșan. Expertă în relația cu îngerii, poate presta servicii ”doi în unu”: îți ia zilele și te mai pune pe bune și cu divinitatea.

3. Comentează afirmația „Femeile cu sâni mici nu știu să calce pantaloni la dungă”;

Comentez: Femeile cu pantaloni dungați vor să atragă atenția de la sânii mici. Spre genunchii rotunzi ca niște sâni rotulari. Un răspuns cam ”într-o dungă”, așa-i?...

4. Monet sau Dali ?

Monet ȘI Dali. Necondiționat.

5. Dacă ai avea puterea asta, cu ce te-ai înzestra în plus : a treia mână sau al treilea ochi ? (se acceptă și alte variante - exclus : a doua gură !!!)

A treia mână va fi perfectă acolo unde acum am al treilea picior, pentru zilele când voi fi olog andropauzat.
Nu vreau al treilea ochi decât dacă îmi va ”repara” imaginea răs-răsturnată de pe retină. Aș vrea să văd lumea asta invers, adică normală.

6. Dacă reîncarnarea ar fi o teorie demonstrată ce crezi că ai fost într-o viață anterioară ? Ce ți-ai dori să fii într-o existență viitoare ?

Am fost ierbivor. Înghițeam doar ce-mi pica în gură.
Vreau să devin carnivor. Adică să nu mai am nicio scuză pentru faptul că, uneori, mă victimizez.

7. Care este principalul lucru ce îi lipsește românului pentru a se declara ca fiind fericit ? Dar somalezului ?

Lucru? Săptămâna de lucru de 5 zile. I-ar dona-o somalezului, iar el să stea cu burta la soare veșnic.
Somalezul, invers, deși știu că am fost nedrept cu românul. Sau cu somalezul?!...

8. Dacă ai avea această opțiune, ce ai alege între a fi rentier și a obține fix aceeași sumă având un job plăcut, lipsit de stress ?

Depinde. (Ce, nu e voie cu răspunsuri dilematice?...)

9. Naufragiat pe o insulă pustie, ce companion ai alege între : un homosexual forțos, un câine, Valeriu Zgonea, manualul de fizică de clasa a IX-a ?

Aș alege întrebarea 10!!

10. Sâni mari sau fund bombat ?

Oricare din astea două, dacă le aplic la întrebarea 9. Totuși, acord un plus pentru fundul bombat...

11. Haiku sau epopee ?

Un haiku în care să încapă o epopee. M-aș lăsa de scris dacă aș reuși așa ceva. Fiind imposibil, n-o să mă las niciodată de scris.

12. Cât din Mihai e Comicultural ?

Din păcate, 99%. 1% e instinct de conservare, dar scap eu de el!...

13. Dacă s-ar produce un film despre viața ta, ce actor ar fi cel mai potrivit pentru a-ți juca rolul?

DepriMatt Demon.

14. Ce faci dacă în timp ce înoți ți-ai pierde slipul?

Mi-aș da seama, tardiv, că înotam fără să fi învățat vreodată... 
Sau am intrat, fără să-mi dau seama, în apele teritoriale ale nudiștilor?...

15. De ce n-are coada urs?

Ursul stătea la coadă la miere, dar s-a plictisit și a plecat.

16. Dacă ai fi în fața unui oracol care îți poate răspunde la orice întrebare, dar numai la una singură, care ar fi aceea?

Să-mi ghicească trecutul, să-l pot verifica, altfel îl acuz de impostură predictivă.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati...daca existati...