Google+ Poerezii | ComiCultural

sâmbătă, 26 aprilie 2014

Poerezii

Sonet (bez)ermetic

Au măgurit turbalnice jilave
În codrul bulvernat de brusturbași.
Atâția livezei de buri hoinași...
Atâtea crenguri vergerând crângave...
Spring and her reflection

Nicigând gutâiul torfic, scorburaș,
N-a truferit antumea rumorcoave.
Ierbam pe stând cu veri și-alte poznave...
Cazimiream pe-un Cassian butaș.

Dar azi mai mâhnambulă-mi parle sterpea!
Un foc crizteric jarnic m-a pătjuns...
Azmut introvertijuri de  blestérme!...

Doar zvânt și vijelacrimi m-au dezuns.
Îmi zcapără, sub ștrampfe, infeczeme,
Fuitarea zestrecoară. Sfunt defuns.
.................................................................................
Infantezie scriptă deculimbă de moarște, zdupă Ninha Cassian, la inspigrația postării lui Daniel Onaca
A mea-i dhoar o parhodie după sonetul aboriginal:

SONET  de Nina Cassian

Au înmorit drumatice miloave
sub rocul catinat de nituraşi.
Atâţia venizei de bori mărgaşi…
Atâtea alne strămătând, estrave…

Nicicând guluiul arfic, bunuraşi,
n-a tofărit atâtea nerucoave.
Era, pe când cu veli şi alibave,
Cozimiream pe-o şaită de gopaşi.

Dar azi mai tumnărie-mi pare stena
cu care goltul feric m-a clăuns
şi zura-i nedă, mult elenteena…

Doar vit şi astrichie-n telehuns.
Îmi zurnuie, sub noafe, melidena
şi linful zurnuie, răuns, prăuns…

Sursa foto: Deviantart

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati...daca existati...