Google+ Duzina de cuvinte | ComiCultural

vineri, 28 februarie 2014

Duzina de cuvinte

 AutoPSIe

                   / necrofile de poveste /                     








Enigmatic și cuminte,
Sursa: Deviantart
Cu picioarele-nainte,
Fix la morga friguroasă
Mă dădui plecat de-acasă...

În salonul frigorific,
(Mi-am făcut chiar și-un amic!
Mult mai rece decât mine...)
Nicio șansă să mă ”stric”!...

Doctorița – o legistă,
Te scula din morți pe dată!
Mă privea c-o față tristă,
Nările-mi umplând cu vată...

Și m-a dat cu antigel,
Să nu-nghețe trupu-mi gol...
Duhnea toată a Chanel
Cu accente de formol...

Rigor mortis! Rigor mortis!”,
Îmi șopti cu mâna-n poală...
Și, cât ai rosti ”agheazmă”,
Necrofila era goală...

Descărnat de vagi complexe,                                
Am ”trăit” o erezie
Cât o viață de poveste
Înecată-n fucktezie...

.................................................


Dar cum am ajuns cadavru,
Nici n-ați vrea s-aveți idee...
Căci cu Moartea nu-i de glumă...
Mi s-a tras de la... Femeie...

.................................................

Cu un aer cadaveric
Mă-ntorceam spășit acasă
De la un ”turnir” veneric
C-o zbanghie chiparoasă...

M-am întins pe pat, himeric...
Sumbru, dar încă dorit.
Și-am transmis boala, ”generic”,
Soaței! Care m-a iubit...

Ce mi-e-n gușă, și-n cenușă!...
Voi dansa lasciv pe tușă.
Căci soția mea ghidușă
Mă-mbrânci brutal pe ușă.

Și apoi un șut pe scări,
C-am plecat pe trei cărări...
Fix spre morgă-mi iau avânt!
(Nu mi-am luat din timp mormânt...).

Putregai ai fost în viață!
Zise soața șugubeață.
Acum vreau să te purifici!
Descompus, nu te califici!...

Ars pe rug te-aș vrea acum,
Contra regulii creștine!...
Crematoriu-i cel mai bun
Să îți dea lecții divine.

De prohod te lingi pe bot!
Popa nu e antidot 
Pentru vicii de cretini
(Autonumiți creștini...)...”.

Mortuar în aspirații,
Eu visam încă la dric.
Soața mă ținea în urnă
Și-mi citea din pateric(!).

Doar un giulgiu aș fi vrut
Și un cântec funerar.
Și o târfă, să mă plângă
La margini de trotuar.

Doar de moarte-avusei parte
Și nu voi s-o-mpart cu voi ...
Vă las soața mea... cu acte...

Fericire? S-aveți voi!....

................................................

Despre fata de la morgă:
Doar atât vă zic, cu milă:
A furat urna soției!...
Era și... cenușofilă!...

_______________________________

Infantezie cu umor negru ca dracu netămâiat, propusă pentru ediția din această săptămână a Duzinei de cuvinte, de pe site-ul Psi. E rost de click, pentru că acolo o să găsiți umor întunericit de o sumedenie de talentați, care vor folosi spumoasele cuvinte: mortuar, cadaveric, descărnatfunerar, sumbru, mormânt, descompus, putregai, prohod, moarte, giulgiu, fericire.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati...daca existati...