Google+ PESTILENȚIA GRAȚIA (7) | ComiCultural

marți, 7 ianuarie 2014

PESTILENȚIA GRAȚIA (7)

Diacritica Ficțiunii Pure
made by ComiCultural


S-a dezbătut furtunos zilele acestea pe tema ne/folosirii diacriticelor în exprimarea online, pe blogurile uriesblog.rovavaly.wordpress.com și presainblugi.com
Eu mi-am exprimat orientarea pro-diacritică, cu un sentiment de toleranță prietenească a anti-diacriticilor mei colegi de blogosferă.

Am rămas cu senzația că urmăresc o luptă între două concepte care se acceptă unul pe altul, deși antagoniste pe ici pe colo, în esență... 

____________________


Eu am încercat să vă descrețesc spiritele, machetând niște gânduri rebele în dreapta acestui text.

Știu. Kant se răsucește în mormânt, constatând că-l fac părtaș unei siameze  androgeneze, laolaltă cu defuncta regină a filmelor erotice, Emmanuelle (Sylvia Kristel). 

Dar această fantezie nu e nici măcar un pamflet vizual. 
E doar o carte pe care mi-ar plăcea să o scriu într-unul din momentele mele de rătăcire metapsihică.

Nu-i așa că n-ați fi recunoscut-o în poză pe suava Emmanuelle?... Cât despre Kant, el e deja sub papucul evoluționismului feminist al secolului XXX...

____________________

Și aș scrie cartea cu niște diacritice metafizice, că la tastatură m-oi putea uita, dar la ele ba!...
Ca și în cazul celorlalte cărți ale mele, voi rămâne doar cu coperta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati...daca existati...