Google+ Femeia (1) | ComiCultural

joi, 23 ianuarie 2014

Femeia (1)


Estrogeneză

(Reiau seria articolelor despre Femeie, promisă AICI. Încerc să surprind Femeia în cele mai diferite ipostaze experimentate de către subsemnat. 
Nu confundați aceste texte cu literatura adevărată. Confundați-le cu propria voastră imagine despre voi înșivă, dacă e posibil. 
Da, mă refer la voi, Inestimabile Femei!
Bărbații-confrați,  în egală măsură, acceptați).
______________________________________________

Mi-ai trecut prin fața ochilor 
ca o retroactivare 
a ideii mele de femeie ideală.

M-ai privit translucid, 
din latența vederii tale periferice, 
numai bună de jefuit
și de plantat
pe Capul Bunei Speranțe.

Copacii se agățau disperați de trotuar ca de o trenă,
cu rădăcinile lor instant erectile,
încercând să-și marcheze teritorii cu sevele fertile,
ca enții lui Tolkien.

Însuși trotuarul, lepădat de Sutana asfaltului,
părea că rodește bezmetic în zeci de secvențe genetice,
în cautarea unei grupe sanguine compatibile.

De fapt, tu nu priveai pe nimeni.
Tu fecundai câmpul vizual.
Tăcută ca o introspecție erotică.

Limbajul tău corporal
era flirt pseudo-virginal
cu toate privirile bărbaților Văzători.

Surâsul tău sălbatic de tigroaică
mi-a circumcis respirația.
Păreai sătulă de victime,
dar avidă de trofee vânătorești.

Pluteai cu coapsele tale stâncoapse,
amprentate dentar de toți amanții tereștri,
introconvertiți în foetuși-bărbați.

Gleznele tale
de cerboaică turnată în estrogen
le șerpuiam intravenos cu falangele.

Pașii tăi îmi asfaltau carnea -
- covor ductil
în calea metatarsienelor-fetiș.

Mă vertebrai,
Mă vascularizai,
cu tocul-cui procreând
rețele de nervi spinali.

Eram deplin revelat. 
Nu Eva fusese coasta!
Adam fusese vertebra,
din Eva absorbindu-și măduva.

Apoi ai dispărut cometeoric.

Am rămas blocat într-o îmbrățișare amputată.
Cu nevertebrațele mele,
cu negerminatele mele gesturi afective.

Și toate astea s-au întâmplat
într-o singură secundă,
uriașă cât o eră geologică
sau mai degrabă cât o Estrogeneză.

____________________________________________


Text compus în cadrul rubricii ”Gând din cuvânt” de pe blogul Irealiei , unde puteți găsi multe texte scrise cu har, prin magia clickului stânga pe link.
Tema gândului din această săptămână a fost cuvântul ”Translucid” .
Dar rubrica ”Femeia” este abia la început...

Sursa foto: Deviantart

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati...daca existati...