Google+ Duzina de cuvinte | ComiCultural

vineri, 31 ianuarie 2014

Duzina de cuvinte

Amintiri din precopilărie

/ Infantezie / ( gen neliterar botezat azi, 31 ianuarie 2013, 
pentru a avertiza cititorii asupra unei ficțiuni cu puternice
sonorități infantile, dar cu pretenții de adresabilitate către adulți.
Ați mai citit așa ceva AICI și AICI.)


Foaie verde-sanguin
Mă suii pe-un intestin.
L-am ales pe cel subțire
(cum obrazu-mi e, din fire...).

M-apuc un râs, a milă:
Mațul deveni... șenilă!...
Iar eu, tancul cel infam, 
Prin stomac cutreieram.

Frate-miu, cretin cu moț:
Din ficat croia un șorț...
(Nu vă rățoiți  la el,
L-a decorticat nițel...)

Zice (pe nepusă masă):
”Bunul simț nu mi-e acasă!”...
Căci urmase, vezi matale,
Școala vieții(!)... prenatale...

Și, cu șorțul tras pe vine,
Începu să taie,-n fine,
”Inflamațul”... intestin...
Stai să vezi acum festin!...

Strig: ”Frăție, te oprește!
Și șenila-mi oblojește!
Ia mai bine fii o stană,
Nu de piatră, ci de rană!...

Și de mai prestezi din gură
Ca dintr-o cerească șură,
Te tractez intempestiv
Prin tot tractul digestiv!

Aș! Nebunul tot nebun!
La gâlceavă e imun.
Mi-a-nscenat și-un ”antidot”:
Mai să-mi tragă una-n bot!

Convulsiv ca un țipar,
(Caracter de cocalar!),
Mă brusc ombilical
Și-o țâră chiuretral!...
..................................................

Hello! Bebe! Țoncu mic!
De la sân sa-ți dau lăptic?”
Dintr-o dată mă trezii!
Și deodat´ mă dumirii...

Adormit în balansoar,
Mă trecuse un ... coșmar!
Iară frate-meu, ăl geamăn,
Le dormea de n-avea seamăn!

Și, în timp ce beam din țâță,
Scărmănând duios o mâță,
Forțam Calea Laptelui:
O beam și pe-a fratelui!...

Și gândeam: ”când om mai crește,
Tre´ să împărțim frățește??!...
Și născui un gând cam șui:
Ia să-și pună pofTA-NCui!”

___________________________________

Fantezie infantilizată pe tema din această săptămână, indicată pe blogul PSI
Tema: să folosim într-un singur text cuvintele:gros, stana, sura, ras, bot, simt, scoala, sort, senila, san, tipar, sui”. Cu sau fără diacritice...
Creațiile celorlalți fanteziști le găsiți AICI.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati...daca existati...