Google+ Duzina de cuvinte | ComiCultural

vineri, 10 ianuarie 2014

Duzina de cuvinte



Șerpăleandra nimfomeandră
fantezie cvasi-dadaist-zurlie la comanda PSI-ei !!


Se jvonea prin tuferinde cum că șandrul psiriduș
Pleșcoia o șerpăleandră cu măciucu-i trepiduș.
Cinʹ te-a descoicheat, copșile?” ștrigă psiridușa-mamă,
Surghiontându-l supărangă. ” Te-ai curbat c-o panadramă?

Psiridușul, dezmâțatul, cronclocea o preasfințire.
Și orbecăiarnarcotic să-și glăseasc-o alibire.
Nu, mămușcă! Șerpăleandra cimpănzea cu-n curcosaur.
Eu? Vâzgam prin văztuneric, cu-n vlăjgan de vâzcozaur. 

Când să zvâc spre lumpietrișuri, la un clonț de cotinctură,
Ce să verzi? Șerpălăndresei-i cam sardea de iubilură!
Se prompti vienelară, pliscodindu-mă toridă
De-am căzut metastazforic chiar într-o caneluridă.

Nimfomeandra Șerpangioaică mă-nșfuckă de fundorșale,
Și mă-ngrăzburli cu eros de-mi sună-n neuretrale.
Când văzgu așa zvârjoană, vâzcozaurul meu frate
O zgoni c-o strâmbăzgură ... și-o zvârși pe săturnate!”

Ce atâta corolarmă?”-l întrecoapse psiridușa,
Eu zgăveam exasperanțe!...tu mă zminți, ztropșea-ți-aș zgușa!
M-ai dezamorțit, copșile!...Povestelnic de basnoave!...
Dar de-amu, te-oi pedePSI eu! Cu acute...hau cu grave (?!)...”

_________________________________________________


Poemă bizareristă, creată la comanda PSI, în cadrul Duzinei de cuvinte.
Tema a fost: compatibilizarea următoarelor cuvinte în același text:  dezmâţ, psiriduş, exasperanțe, iarnarcotic, vienelar, iubilură, corolarma, văztuneric, asigurmand, olimpotab, curcosaur și caneluridă ” . 
Cuvinte de cuvinte! Să le fie grafia ușoară!... Și PSI să le organizeze parastase...
Eu nu am putut cuprinde în text cuvintele ”asigurmand” și ”olimpotab”. Posteritatea mă va judeca.
(SUNT CURIOS CUM VOR SCRIE LA TEMA ASTA NON-ADEPȚII DIACRITICELOR.)

Sursa foto: http://www.coroflot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati...daca existati...