Google+ POEREZII (5) | ComiCultural

miercuri, 18 decembrie 2013

POEREZII (5)

Cireșar maniacal
Cherry Kisses
Sursa: Deviantart


Prin livada cu cireșii devorați de clorofilă,
Levitam pe adierea unui tandru alizeu.
Tu, o nimfă jefuită din falanga lui Bernini,
Eu, un faun dezertat din măreția unui zeu.

Prin livada cardiacă de atâta tulburare,
Te-asaltam cu o fecundă  hărțuire vegetală.
Respirai fotosintetic prin nervuri arteriale...
Răsuflam în simbioză cu-o cireașă virginală.

Prin livada-nsângerată de atâta cireșime,
Zemuiam dogoritoarea, buza ta superioară.
Tu gemeai ca o tigroaică-mperecheată cu cruzime,
Eu striveam cireașa nudă-n buza ta inferioară.

Transfruptați în rubiniul din cireșele plesninde,
Ne-ʹnecam în înfrunzirea dionisi-maniacă.
Tu–ʹncarnată în săruturi, eu în buzele sorbinde.
Tu – Artémis-Afrodită, Mie - afrodisiacă...

Text compus în cadrul șezătoarei online ”Gând din cuvânt”, găzduit AICI . TEMA - ”Cireșe”. Cireșar în miez de iarnă!...

Note:

1. Începând cu 19.12, voi trece pe internet mobil. Consecință: nu voi putea citi decât cu greu mesajele pe care mi le veți trimite (dacă mi le trimiteți), din cauza sistemului de comunicare Disqus, mai leneș pe conexiuni mobile. DAR puteți scrie ce doriți, comentariile vor apărea pe acest blog. Nu voi putea, probabil, răspunde imediat, dar o voi face după ce mă repatriez în teritoriile internetului fix.
2. Voi mai scrie anul acesta pe blog. Nu știu cât și când. Să-mi întreb Muza.
3. Nicio critică nu mă demobilizează. Criticați, ca să am ce demonta!...Glumesc. Muza trebuie criticată, nu eu.

SĂ FIȚI CRĂCIUBIȚI!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati...daca existati...