Google+ Pestilenția Grația (3) | ComiCultural

miercuri, 16 octombrie 2013

Pestilenția Grația (3)


Defulator

Vi s-a întâmplat vreodată să vă ieșiți din minți? Să vă simțiți creierul victimă a unui soi de vertij centrifugal care vă sfâșie din interior spre exterior placenta insensibilității cronice în care fuseserăți captivi?

Eram un personaj extrem de calm. Mai calm decât Adagio Sostenuto din Sonata Lunii de Beethoven. Sangvinic latent în esență, dar ponderat în exteriorizare.

Până de curând, am exersat un soi de retenție în subconștient a răzvrătirilor anti-sociale. Am refulat toate revoltele mele existențiale, ca un veritabil încasator de mitocănii urbane.

Ciclul ”Pestilenția Grația” s-a născut tocmai dintr-o răsculare personală  împotriva mediocrității standardizate social și a temporar-valorizării nulităților.

Am gustat amar din Atlasul de mitocănie urbană, emis mai demult de Radio Guerilla. Gherțoiul de bloc. Cocalarul de trafic. Multinationalus mitocanus. Troleus puturosus. Pedofilus Libidinosus...

Dar nu e destul. Formele de exprimare ale mitocanilor pursânge depășesc deseori capacitatea noastră de categorizare. Upgradații bădărăniei reclamă updatări moralizatoare permanente.

Azi, mă simt aproape ca Howard Beale, revoltatul oscarizat din mindfuckingul  ”Network” (1976): 


Un film hipnotic. Un personaj hipnotic. Demistificator de conspirații globale. Defulator de obsesii primare. 

Voi reveni cu detalii pe tema acestui film vizionar. Practic, atemporal.

Și am să povestesc câteva întâmplări pe cât de simple, pe atât de simptomatice pentru mentalul individual și colectiv. 

                                                                                                                                              SchizofreNick Nolte   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati...daca existati...