Google+ Orgasmuzical (2) | ComiCultural

duminică, 6 octombrie 2013

Orgasmuzical (2)

In the mood for love. Nocturnaliile iubirii nedesăvârșite   

”Numai în muzică și în iubire există bucuria de a muri, 
străfulgerarea de voluptate când simți că mori, 
deoarece nu mai poți suporta vibrațiile interne.”

Emil Cioran

Iubesc noaptea.

Pentru că noaptea e materia primă a spațiului cosmic.
Substanța vitală a iubirii insomniace.
Noaptea e incubatorul fanteziilor erotice și cimitirul nevrozelor diurne.
Întunericul e cutia de rezonanță a bătăilor inimii. Matcă rebelă a sângelui clocotitor endorfin.
Coagulantul șoaptelor decadente și  al gesturilor lubrice.
Sanctuar al încă nesărutatelor, predesfrânatelor buze.
Spațiul erocaptiv între foșnitoarea rochie și goliciunea înfiorabilă a femeii iubite.


Femeia iubită.
Trup de silfidă nocturnă, carne de curcubeu asfințit, sânge de rouă vulcanică.
Pășește astringent pe auzul meu de huhurez amorezat.
Își înnoptează degetele falangelice pe memoria mea papilară.          
Mă sfâșie dezvirginal cu privirea. În bucăți de carne. Maleabilă, ductilă, erectilă. 
Facem dragoste. Intuitiv. Imaginativ. Reflexiv.
Rămânem plonjați în depresia  unei iubiri involutive, în tristețea nobiliară a celor ce-și refuză fericirea.



Iubesc.
Sunt iubit.
Și, totuși! De unde senzația asta insuportabilă de noapte silnică?!...
_________________________________________________________________________

Știți. Melodia din videoclip, compusă de Shigeru Umebayashi, face parte din coloana sonoră a filmului ”In the mood for love”.  Un film covârșitor de implicit-senzual, de vizual, de pictural. O poveste îmbibată de erotism implicit, tristețe și neîmplinire sufletească. Un film contraindicat unei singure vizionări.

Deprimatt Damon

7 comentarii:

  1. bai omule, e genial ce-ti iese din mintea aia!

    RăspundețiȘtergere
  2. O să fac un pseudo-exercițiu de modestie. Realist, nu am impresia ta, dar tare aș vrea să ai dreptate! Citesc și alte bloguri și uneori mă simt depășit de talentele anonime care există la tot pasul. Tot ce pot spune e că, în puținul timp care îmi rămâne after job & obligațiile/plăcerile familiale, încerc să mă storc de trăirile pe care simt că le pot împărtăși cu personaje ca tine..și mai am încă 2-3 speciali (și o specială) cu care rezonez. Fără scris, nu aș exista. Sau aș avea o cu totul altă identitate.

    RăspundețiȘtergere
  3. O coloana sonora aproape orgasmatica. Filmul - senzational. Autorul postarii - un magister ludi in ale scrisului. Iar ca tot veni vorba de Shigheru Umebayashi, de-a dreptul orgasmatica mi se pare coloana sonora din "2046". "The main theme" iti produce o rascolire emotionala aproape dureroasa. Astept cu mare curiozitate urmatoarea ta alegere, magister!


    Himera Umebayashi

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai modificat rândurile astea recent sau am eu probleme serioase cu capul? Altele în afară de alea pe care le știam deja! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Himera sau Poezeaua? Trebuie să te hotărăști, pentru că următorul Orgasmuzical va fi himeric sau poetic. Ca secolul 21.

    RăspundețiȘtergere
  6. De ce trebuie sa aleg doar o varianta? Le pot pastra pe amandoua. Sa par si eu complexa. Hihi. Imi place sa cred ca am ajuns intr-un spatiu fara limitari si fara "trebuie". Urmatorul Orgasmuzical poate fi si "himenic" daca ti-e greu sa te decizi intre himeric sau poetic.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, Enigma, o ambientală care transportă. Călătoria spre suflet, zici? Mi-ar plăcea să cred că nu trebuie să călătoresc până acolo. Sper că SUNT deja acolo. De acolo scriu toate astea.

    RăspundețiȘtergere

Comentati...daca existati...