Google+ Une mic scrisorique antirabique | ComiCultural

sâmbătă, 7 septembrie 2013

Une mic scrisorique antirabique

Pour mon amour, pour toujours ... Brigitte Bardot

Ma cherie Brigi,

Sunt așa de anșanté  c-ai trimis la Băseschiú scrisorica de amor pour maidanezu' ucigaș, parol, aproape uitasem c-exiști...
Ma cheri, sunt oripilé ce citit pe forumuri, se imbesili sunt unii roumeni, nu pot rezisté se nu-ți scriu, ce mi-au citit ochii ... ” ipocrita BabaBardot” ... ”smochinita” ... ”hoașca penală” ... Suflete castrate, parol, intelectualité depravé! Jeo tare le-aș mai eutanasia mouse-urile (”mouse”...știi...șoricelul acela micuț  care dă  din click cand vrei se scrii pe leptop...sau ordinateur portable, cum le ziceți voi)...
Lady and the tramp. Traducere: Brigi,
adunând de pe străzi un lătrător la praf de stele

Barbații roumenieni, merde !  Acum 50 de ani,  le curgeau balele ca la cațeii in calduri, dadeau din cozi doar ce-ți ondulai fesele-n filme...Acum, din babetă senilă nu te mai scot, au diable! 
Me, nu mai suport Roumania asta, se fac referendum ca sa incite la chinocid, cʹest horrible!  Se nu fiu acuzat de malentendu: dʹaccord che prea mulți maidanezi  in Bucarest! Dar eu cred che prea mulți comunitari cu creier sterilizat la Primarie!

Dar gata, suffisant cu  atâta mizerie...Sunt un pic nostalgique...  mai ții minte chind am mers  noi deux au restoran' si am manché spesialité franseză ? Si acum mai salivez deo granʹ plezir:  ”piept de ratza cu dulceatza de ciapa” ...iun delir, nu alta!! 
Auzi, ma cheri? Da' ratza aia delisiosa, ce pacate o fi avut, de-a sucombat-o ? O fi scos ochii la vreo mâtza jucheușa cu ciocul zglobiu?... Sau o fi incercat, par imprudence,  sa cloceasca ouăle lui Adrian Nastase?...  Cred che tu ai lacrimat toată de durere, iubărață de animale ce esti! Lʹhumanité carnivore, cʹest ça!...

Dar da-le incolo de ratze, toata ziua macmacmac, dau din fundulețele acelea libidinoase, trec  prin viatza ca gâsca prin apa ...Vorba chintecului: ”O ratz-aș eutanasia, dar un câine, ba!” ...

Tu știi che sunt mort dupe câini, dar știi ce mi s-a-ntimplat?? M-am amorezat de-un ... hingher !! Nu mi-a venit se cred, ce pațanie... L-am cunoscut vara trecută in fața casei mele, l-am prins cu lațul de ghitul luʹ Labiche, voia se-l  sustragă spre sterilizare ...Și am țipat ”Oligofrenule, Labiche e viața și posteritatea mea! Mută-ți hoitul înapoi  la Primăria Sectorului Doi !”. M-a măsurat cu o expresie antirabică, vizibil impresioné de simțul meu lirique și m-a pus la punct : ”Auzʹ, madam!”...Mon Dieu, mi-a zis ”madam”, parca a citit pe mon vizaj orientarea sexuelle, dar și francofonia ce mă posedă, che intuitif...Enfin, l-am  ignorat, dar daca-mi zicea ”Păpușe masculină”, îi îndesam pe gât absolutement pampersul lui Labiche! Deci, zice: ”Madam! Io-țʹ las javroșuʹ să hălăduie pă maidane , daʹ mie ce-mi iese?”... Tu știi că la faze de genul ”mie ce-mi iese”, mă infierbânt tot, fac un pic pe mironosițul greu abordabil și întorc spatele sfidător, așteptând să-i iasă odatăăă!...
Și  ce-a ieșit, e de nepovestit heterosexualilor, une aventure incroyable!! Un amour ca-n filmele de artă decadentă...Din dragoste de mine si respect pour Labiche (merveioză gest!), Iúbi al meu a demisioné de la Primarie si se angajé la fundația ”Procățeii fără vină vor dreptatea lor canină – o fundație care sprijină stăpânii fără câini”. Zilele astea face și partid, cʹest mirobolant, știi tu chiți simpatizanți avem déja?
Eu sunt casnique. Iubi mă ține acasa. La jalousie, bat-o vina! Cum tras ocheada la vreun june occasionelle, jat...primesc une grand bataille sur le poponetz!... El nu știe ce mult plezir aduci bataia la funduletz...
De fericire, am început sa-i dedic si versuri. Daaa,  une satisfé absolute, m-am regasit spirituelle:

”Hingher, hingherașul meu,
Ce mi te-a dat Dumnezeu...
Eu sunt mic ... tu fă-mi-o mare...
Eu sunt slab... tu fă-mi-o tare!...”

Ma cheri, te las acum, che ai de citit milioane de mesaje mizere de la roumenieni ! Fii tare! Așa și eu, cu drepturile de la homosexualité, țin steagul sus! Sau cocoșelul, ca se fac iun glumiț draguț.. ca de la iubitor la iubitoare ... de animale... 

Te pupapa!

ERA SE UIT: Iubi al meu a aparut si la televizor, chind era inca profesie de hingher: un scump, cʹest ça?... 
                                                                                                        

Al tău scumpique,
                                                                                                                        Jules BaliVerne

CE CITIT E PAMFLET. CA SA NU SUPARAT PE CINEVA.   

PENTRU VERIDICITATE: Labiche este din rasa descrisă AICI.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati...daca existati...