Google+ Să Yahoozurim, Mailul să-l trântim!... | ComiCultural

vineri, 23 august 2013

Să Yahoozurim, Mailul să-l trântim!...


I confess: dimineața, îmi verific cu religiozitate mailurile. Reflex de addicted.

Coabitez și cu Yahoo mail, și cu Gmail. Interfata Gmail mă seduce, dar Yahoo e prima dragoste - oricat ai inșela-o, te întorci mereu la ea.

E 23 august 2013. Lenea trece-n pas de defilare comunist-letargică prin măruntaiele mele.  Iar profețita Apocalipsă după Rasputin îmi provoacă prima revelație a dimineții. Mayașii s-au înșelat: abia azi e planificată dispariția Omenirii...

...motiv solid pentru o apocaliptică împărtășanie socializată pe contul de mail Yahoo.

Click. Degeaba. Yahoo nu răspunde. Mă trec fiori sovietici pe dunga spinării, cu ricoșeu spre nada coccisului. Suspectez, deocamdată, erdeesul de neconexiune. No way: Google se afișează în câteva milisecunde!... Mut cercul suspecților spre falangele somnambule și mai trag un click sănătos pe linkul yahoo.mail... Mort.  

Fie mentenanțiștii Yahoo sunt acum în transă tehnologică, fie Asusul meu are vreo intoleranță activată ...

Proptesc bovin privirea în primele linkuri afișate pe pagina Google și caut răspunsuri metafizice. A doua revelație apare, instant! Pe  evz.ro e o știre hot : "Yahoo! a depășit Google în trafic pentru prima oară în ultimii doi ani!".


Mă rescufund între perne cu sentimentul mioritic în glandă : ăsta e motiv de beție proletară! Băieții de la Yahoo hoozuresc1 pe seama istoricei biruințe în fața Google-ului și tratează cu ”ignore” principiul  "clientul nesatisfăcut e un client  ...ut". 2

Încropesc o cafea. Amară ca o predicție a propriei morți. În bucătăria ca o cameră de rasputinizare. Printre aburii hipnotici, mă impleticesc spre laptop si re-asaltez haiducește tastatura, doar-doar  ... 

Moment de grație cretină! Yahoou' e tractat virtual din  hibernare până-n raza mea de acțiune vizuală. Intru, fatalmente, în contul de mail, sociopatizând cu zeci de spamuri acceptate, Yahoinărind și Feisbuchisind într-o realitate alternativă, într-un Escape Navigator în derivă...

Nici nu știu de ce am scris acest articol fără fond. Probabil pentru ca, prin comparație, celelalte să pară doldora de conținut.

 Note:                                                                                                
1 – Iertați-mi hoo_hoo_fonia.
2 -  Nota pentru pudibonzi :   "...ut" = "pierdut"
                                                                                                                   
                                                                                                                  Yahoodi Șmenuhin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati...daca existati...